Uitstroom

 
Doelen:

  • Hulpverlening afronden en/of overdragen
  • Begeleiding evalueren
  • Terugkeer in de samenleving

 

Voorbereiding, vervolg en overdracht

Voor de uitstroom bereiden we de afronding samen voor. Tijdens begeleidingsgesprekken bespreken we verwachtingen voor de nieuwe periode, en evalueren we de gezette stappen.

We bespreken samen of je vervolghulpverlening wenst. Aan de hand van de sociale kaart bespreken we de beschikbare mogelijkheden. Door tijdig vervolghulpverlening aan te vragen voorkomen we eventuele wachtlijsten. Bovendien regelen we een aantal praktische zaken, zoals de administratie en financiën van jouw zorgtraject.

Ten slotte voeren we enkele dagen voor uitstroom het exitgesprek. We blikken terug op de totale begeleiding en wat er is bereikt. Daarnaast hebben we aandacht voor wat er goed is gegaan en wat er beter kon. Dat helpt ons de begeleiding verder te verbeteren.

 


Vrijwillig of ongepland ontslag

We gaan uit van succesvolle begeleiding en vrijwilliger uitstroom. Houd er rekening mee dat uitstroom ook het gevolg van zijn van een ongepland ontslag. In dat geval kunnen we misschien niet alle activiteiten (goed) uitvoeren. 

 

Heb je vragen over onze werkwijze of wil jij je aanmelden? Bel ons op telefoonnummer 070 8 875 874, stuur ons een e-mail naar info@pretinherstel.nl of gebruik het online aanmeldformulier. We horen graag van je!

 

Pret in Herstel

Bordewijklaan 38, 3e etage
2591XR Den Haag
Tel: +31(0)70 8875 874
www.pretinherstel.nl
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Facturatie gegevens

KVK-nummer:
54067316

Banknummer:
NL56RABO 0152 70 57 59

BTW-nummer:
NL851143544B01

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.

.button { border-radius: 0.5em; }