iso 9001 logo

Evalueren

Pret in herstel

Doelen

  • Bepalen welke begeleidingsdoelen zijn gehaald
  • Evaluatie van de uitvoeringsfase
  • Bespreken voortzetting begeleiding

Evaluatiegesprek met jouw begeleider

Tijdens de evaluatiefase ga je met jouw begeleider in gesprek. We bespreken de gestelde doelen en of die zijn gehaald. Daarbij zoomen we in op de specifieke acties, en redenen waarom dat wel of niet succesvol was.

Jij hebt de kans om de samenwerking te bespreken en aan te geven wat er goed gaat of beter moet. Bovendien is dit het moment waarop we vaststellen of je nog steeds goed op weg bent naar jouw einddoel.

Criteria voor evaluatie

We evalueren en gebruiken daarvoor een aantal belangrijke criteria. Het gaat bijvoorbeeld om:

  • Tot nu toe behaalde resultaten
  • Motivatie van jou als cliënt
  • Samenwerking met de hulpverleners
  • Jouw (hulp)vraag en ons aanbod

Uitkomst van de evaluatie

De evaluatie leidt tot een van grofweg twee besluiten:

  • Afronding en uitstroom
    Zowel bij goede resultaten als bij gebrek daaraan kunnen we besluiten af te ronden en uit te stromen. Dit start de uitstroomfase (fase 8).
  • Voortzetting van de begeleiding
    Jouw begeleiding gaat verder. We starten opnieuw de hulpverleningscyclus. We gebruiken informatie uit de uitvoerings- en evaluatiefase om de sterke en zwakke punten duidelijk in kaart te brengen. Op basis daarvan stellen we een nieuw begeleidingsplan op en gaat een nieuwe uitvoeringsfase van start.

Heb je vragen over onze werkwijze of wil jij je aanmelden? Bel ons op telefoonnummer 070 8 875 874, stuur ons een e-mail naar info@pretinherstel.nl of gebruik het online aanmeldformulier. We horen graag van je!

Aanmelden

Op pretinherstel.nl gebruiken we verschillende soorten cookies. Geef hieronder aan welke soorten cookies u op onze website wilt gebruiken. Maakt u geen keuze? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Nieuwsgierig naar alle cookies? Lees ons Privacy Policy.