Vacature Ambulante Begeleid(st)er 24 – 32 uur

Stichting Pret in herstel is een organisatie die al bijna 13 jaar een veilige woonomgeving biedt aan herstellende verslaafden tussen de 18 en 65 jaar. Met plezier, enthousiasme en professionaliteit werken wij samen met deze groep mensen aan hun herstel om zo hun zelfredzaamheid te vergroten.

Naast het verlenen van zorg binnen beschermde woonvormen, bieden wij ook ambulante zorg.

Wie zoeken wij?

Voor onze afdeling ambulante begeleiding zijn wij op zoek naar een dynamische en betrokken Ambulante Begeleid(st)er.

Waar ga je werken & wat ga je doen?

Het kantoor van onze ambulante afdeling bevindt zich bij Mariahoeve aan de borderwijklaan 38 te Den Haag en is uitstekend bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Je werkgebied omvat de gehele regio Haaglanden.

Als Ambulante Begeleid(st)er heb je een eigen caseload met cliënten die je begeleidt vanuit zowel het kantoor als bij de mensen thuis.

Je werkt met cliënten tussen de 18 en de 67 jaar die allen herstellend zijn van verslaving. Je begeleidt en ondersteunt deze groep op de verschillende leefgebieden vanuit wekelijks één-op-één contact. Dit doe je vanuit de kaders van het Minnesota-model en herstelondersteunende zorg.

Spreekt bovenstaande je aan, en wil je ons ambulante team in Den Haag komen versterken?  Lees dan verder wat wij van je vragen en wat wij te bieden hebben:

Dit ben jij:

  • Je hebt een MBO-4 of hbo-diploma richting pedagogisch of maatschappelijk werk.
  • Je hebt ervaring met het werken met verslavings- en/of psychische problematiek.
  • Je wilt 24- 32 uur per week werken.
  • Je staat sterk in je schoenen, bent betrokken en flexibel.
  • Je bent gericht op samenwerking, maar kan ook prima zelfstandig werken.
  • Je hebt kennis/ ervaring met het 12-stappen Minnesota model of bent bereid je hierin te verdiepen.
  • Je bent in staat om bij een indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag te overleggen.
  • Het hebben van een rijbewijs is een pré.

Dit bieden wij:

  • Een diverse en dynamische werkomgeving.
  • Een hecht, betrokken en enthousiast team.
  • Mogelijkheden voor ontwikkeling in de vorm van trainingen en/of opleidingen.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.
  • Maandelijkse supervisie en intervisie.
  • Een aantal teamuitjes per jaar.
  • Een gemotiveerde doelgroep.

Primaire arbeidsvoorwaarden:

Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO GGZ, schaal 45. Het bijbehorende salaris bedraagt minimaal € 2.407,- en maximaal € 3.396,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd.

De aanstelling is voor de duur van twaalf maanden met een proeftijd van een maand. Daarna behoort, bij wederzijdse tevredenheid, voortzetting van het contract natuurlijk tot de mogelijkheden.

 

 

Pih Intake

Bordewijklaan 38
2591XR Den Haag
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Tel: +31 (0)70 8875874

Pih Algemeen

Bordewijklaan 38
2591XR Den Haag
info@pretinherstel.nl
Tel: +31(0) 70 7920057

 

Pih Administratie

Bordewijklaan 38
2591XR Den Haag
administratie@pretinherstel.nl
Tel: +31 (0)70 7920362

Pih Begeleiding

Laan van Meerdervoort 178
2517 BH Den Haag
ambulant@pretinherstel.nl
Tel: +31 (0)70 792 0096

 

Pih Delft

Oude Delft 169
2611 HB Delft
delft@pretinherstel.nl
Tel: +31 (0)15 792 0021

Pih Den Haag

Laan van Meerdervoort 170
2517 BH Den Haag
denhaag@pretinherstel.nl
Tel: +31 (0)70 369 8664

 

Pih Wateringen

Julialaan 4
2291 BM Wateringen
wateringen@pretinherstel.nl
Tel: +31 (0)174 705 127

Facturatie gegevens

KVK-nummer:
54067316

Banknummer:
NL56RABO 0152 70 57 59

BTW-nummer:
851143544B01

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.

.button { border-radius: 0.5em; }